Dette er min Dell side - om usædvanlig dårlig service

Dell XPS PC leveret 30 jan 2010

Fejl

1.    20100204 først defekt Logitech keyboard,

2.    20100207 så låste PCen så den ikke kunne slukkes, men strømstikket skulle tages fra.

Derpå booter den med flg. skærm - Når man vælger windows starter det derpå normalt

 
20100208  Dell support foreslog at køre kontrol med Drivers & Utilities disc - den kørte en hel dag, men fandt ingen fejl.

 

 
3.  20100209 Prøvede så windows systemgendannelse. Det hjalp ikke på boot. Derpå kom McAfee med en fejl og skal reinstalleres.

4.   Den SW som jeg har downloaded fra Dells hjemmeside kan ikke bruges - "Dette program har kendte kompabilitetsproblemer - Den version af Windows, der er installeret på denne computer, understøttes ikke."

 
 

5.  De 2 USB stik på fronten er ustabile - virker kun OK sommetider.

 

 

Dell inspiron 400

PC leveret fredag 27. august 2010

På forhånd oplyst

-Estimeret levering: FREDAG 27. AUG 2010 mellem 08:00-16:00

(Vi kan desværre ikke angive et præcist tidspunkt.)

PC har en periodisk fejl der viser sig ved at skærmbilledet mister en farve  - kun når skærm er tilsluttet HDMI, ikke ved VGA tilslutning.

30/8 Ringer til Dell ventetid i kø 1:25.

Taler med support (Morten), der foreslår opdater skærmdriver - det hjælper ikke.

Lover at ringe tilbage dagen efter, når driver er installeret - det skete ikke.

31/8 Ringer til Dell ventetid i kø 1:34

Taler med support (Steffen) der foreslår, at når fejlen viser sig, kør test. Kørte samtlige tests - det varede over 6 timer - viser ingen fejl.

Lovede at ringe tilbage næste dag - det skete ikke.

1/9 I dag har jeg set fejlen 2 gange. Den ene gang varede det ca 20 sek, næste gang 8 min.

Ringer til Dell, ventetid

Tilbage til forsiden